2010. október 26., kedd

Levelet hozott a...

Pár napja kinéztem 8 SEIKO óradobozt a Vaterán. Voltak köztük viszonylag újak, de szép régiek is. Mindegyikre licitáltam max. 101 Ft-ért. Sikerült megnyernem 4-et, darabját 1 Ft-ért :)
Örültem, hogy köztük volt a 3 legrégebbi, legszebb darab, meg egy modern.
Hétvégén elutaltam a pénzt, tegnap postára is adta az eladó.
Eddig rendben is van minden, mindig így történik, de ma megérkezett a csomag.

A pufiboríték be volt utólag csomagolva zsugorfóliába és egy kedves levél volt mellékelve a postától, hogy ők tényleg nagyon sajnálják, de megsérült és így jártam.
Megrázom a csomagot és mintha apró kaviccsal kevert homok lenne benne.....nem sok jót jelentett.
Kinyitottam egy kicsit és rögtön vissza is csuktam.
Pont a két legszebb doboz romjait pillantottam meg.
Azonnal hívtam a Posta ügyfélszolgálatát, hogy most mit tudok tenni, a hölgy kedvesen azt javasolta, vigyem be bármelyik postára és vetessek fel jegyzőkönyvet.
Persze ennyire nem volt egyszerű, a bármelyik postáról elküldtek a főpostára, hogy ott próbáljam meg.
A főpostán csak 40 percet kellett várnom és máris sorra kerültem. A hölgy nagyon nehezen megértette, hogy mi is történt, és elmondta, hogy ilyen esetben a postásnak nem is lett volna szabad kihoznia a csomagot...
Felvette a jegyzőkönyvet, szerencsére a másik 2 doboz nem sérült meg, a két töröttre mondtam 2-2 ezer Ft-ot. 30 napjuk van rá, hogy válaszoljanak.

Az egészben nem az a dühítő, hogy mi van, ha nem fizetnek...hisz 2 Ft-om bánja összesen. Ilyen állapotú régi SEIKO óradobozokat szinte lehetetlen találni.

Na mindegy, legközelebb a lelkére kötöm az eladónak, hogy alaposan csomagolja be kartonba is, annak ellenére, hogy eddig minden szállítmány hibátlanul megérkezett.
Sajnos fotókat elfelejtettem készíteni.

Ennyit a Magyar Királyi Postáról.

2 megjegyzés:

Archit3ct írta...

Brutális! Engem a guta ütött volna meg.
M.E.

CRX írta...

Majdnem megütött, de inkább csak elszomorodtam.
Gyönyörűek voltak...