2011. szeptember 16., péntek

Monster áradat

Nemrég felhívott egy ismeretlen, hogy valakitől megkapta a számomat a börzén (azon, a börzén, amit egész nyáron vártam és teljesen kiment a fejemből...) és kellene neki egy Monster. Nem éppen a legalkalmasabb pillanatban telefonált, épp a kocsimba próbáltam beülni és mindkét kezem tele volt, a figyelmem nem teljesen állt a rendelkezésére. Ezt érezhette is, mert azt mondta, hogy másnap visszahív. Mondtam, hogy rendben van, este gyorsan intéztem is 3 Monstert. Természetesen azóta sem telefonált :)

Szóval úton van két narancs és egy fekete Szörnyeteg, mindegyik fémszíjas!

Ha valaki vágyik egyre, az jelezze vagy itt vagy a fórumon (itt nem kell regisztrálni, a fórumon viszont igen).
40-ért adom darabját, amint megérkeznek, mennek a Vaterára, ott drágábbak lesznek.
Ha a fekete esetleg nem kelne el, akkor megtartom :)

6 megjegyzés:

shila írta...

Valahogy sejtettem, hogy ez lesz a befejező mondat... :)

SEIKOtomi írta...

Pedig utólag írtam oda :)

Névtelen írta...

A narancs(ok) fémszíjas?

SEIKOtomi írta...

Igen, természetesen.
Csak fémszíjasakkal foglalkozom.

Névtelen írta...

úgy gondolom egy narancsra beneveznék.
Kellene egy e-mail ahol ezt megbeszélhenénk.

SEIKOtomi írta...

Szia!
A legjobbkor írtál, pár órája érkeztek meg.
seikotomi(kukac)gmail(pont)com