2011. március 1., kedd

7T32-6G80 - a potyagól

Általában szoktam örülni az ilyen tárggyal érkező leveleknek: "Vatera: Ön nyert!".
Most azonban teljesen mellbe vágott a dolog.

"Örömmel értesítjük, hogy Ön lett az XY kódú Seiko quartz chronograph-ra vonatkozó árverés szerencsés nyertese.
A vásárolt áru ára: 3501 Ft."

????
Aztán kezdett derengeni valami...mintha 2 héttel korábban licitáltam volna egy órára valami jelképes összegért, de még csak a termékfigyelőmbe sem mentettem el, mert nem nagyon fogott meg, sőt....úgy gondoltam, valaki másnak biztos többet megér, mint az én maximális licitem.
Hát nem.


Persze a hátam közepére sem kívántam ezt az órát, megnéztem újra a képeket és eldöntöttem, hogy ez amolyan "játszós" óra lesz...esetleg donor, a szerkezet önmagában is többet ér, mint amennyiért hozzájutottam.


Személyesen vettem át, az eladó semmilyen se volt, annyit mondott, hogy tuti működik, csak elem kell bele, aztán elköszönt.
Hoppá - el sem olvastam a termékleírást. Nagyszerű - gondoltam, remélem, hogy tényleg működik.
Vettem elemet, beleraktam és tökéletesen működik. Pontosan jár, ébreszt, mindent tökéletesen tud, amit egy 7T32-esnek tudnia kell.


Teljesen tiszta volt a belseje, ellentétben a külsejével.
A szíjból kijött vagy fél marék kosz az ultrahangos mosóban, az üvege enyhén karcos, és egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy a lünettán az arany szín előjött az acél alól vagy lekopott az acélról. Ebben nem segített az sem, hogy az óra ezen verziójáról egy darab képet találtam összesen, és azon pontosan ugyanígy volt lekopva....még az is felmerült bennem, hogy ezek így hagyták el a gyárat :)
A szíja kényelmes, tömörszemes, és a Monsterekről megismert biztonságizár fogja össze.


Összességében egy szerethető óra, és tényleg azon kevesek közé tartozik, amikre nem nagyon kell vigyáznom, mert egyáltalán nem sajnálom (nem kell mindent komolyan venni, a szívem szakadna meg, ha baja esne :) ).



SEIKO 7T32-6G80 1995. júliusábol.

Elnézést a képek minőségéért, egyszerűen képtelen voltam ma éjszaka rendesen beállítani a megvilágítást...
A piros Monstert kerülgetem már egy ideje...lassan összeszedem a gondolataimat és írok róla egy hosszabb szösszenetet, de addig is egy nem SEIKO fog következni.

2 megjegyzés:

shila írta...

Mikor lesz a következő? Nagy a csend ;)

CRX írta...

Én holnap számítanék rá :)