2011. január 4., kedd

Kézifék

Tegnap este szétnéztem a vitrinemben, hogy melyik SEIKO legyen a következő páciens.
Megdöbbenve tapasztaltam, hogy alig maradt olyan, amiről még nem írtam...ez persze így nem igaz, de nagy durranásból már csak pár darab van.
A többi vagy búvár vagy női búvár vagy kis búvár vagy nagy búvár, esetleg közepes búvár. Akad még olyan is, amiről nagyon keveset tudok írni vagy nincs túl jó állapotban és a fényképeken szörnyen mutatna. Szóval egy kicsit le kell lassítanom a tempón, hogy ne fussak ki a bemutatható SEIKO-kból...vagy át kell keresztelnem a blogot :)
Azért nem kell félteni, megoldom. Szép lassan fel fogom tölteni a készleteimet...és még rengeteg érdekes, egyéb órám is van!

A következő egy olyan óra lesz, amit sógorom hagyományozott rám, nem az én stílusom, de érdekes darab. Itt van most is a csuklómon, ma akartam bemutatni, de a fentebb említett okból kifolyólag, péntekig várok vele...addig is egy kis ízelítő:


Gyári fotó természetesen, az lesz az érdekes, hogy közel 11 évnyi kitartó nyúzás után mivé alakult át :)
(Ma felhívtam, hogy meséljen egy kicsit az óra történetéről, és azt sem tudta hirtelen, hogy SEIKO-t hordott 11 évig...mondtam neki, hogy ez SEIKO-káromlás)

Nincsenek megjegyzések: