2011. február 9., szerda

Előtte-utána

Új jövevény. SEIKO 7T42-6A5A (zavarba is hozott, simán 7T32-esnek néztem és nem is tudtam, hogy létezik 7T42-es...)

Arra gondoltam, hogy végre bemutatom, hogy milyen lesz egy viszonylag rossz állapotú óra egy alapos tisztítás után. Természetesen a tisztítás lépéseit nem dokumentáltam...

A vaterás kép láttán elbizonytalanodtam, nem igazán volt rajta szép...sőt! Aztán megérkezett és élőben gyönyörű volt, annak ellenére, hogy vastag retek borította és a lünettát meg sem lehetett mozdítani. Ennél a résznél fel is merült bennem, hogy esetleg nincs-e odaragasztva :) Nem volt, de kínszenvedés volt leszedni.
Ennyire koszos órát ritkán láttam, teljesen össze voltak gyógyulva az alkatrészei (a belseje szerencsére gyönyörű állapotban van), de az alapos mosás és összerakás után végre előttem állt az az óra, amit megláttam a vaterás kép mögött.

Előtte
Utána
Minden ellenem dolgozik, mert így éjszaka képtelen voltam jó fotót csinálni az óráról, már-már jobb az eredeti, de ha egy kicsit több energiám lenne és összeszedném magam, biztos tudnék róla olyan képeket csinálni, hogy öröm legyen ránézni...apropó, sikerült nagyon lealkudnom :)
Egyelőre elég is ennyi, majd egy későbbi időpontban bemutatom részletesen.

Holnap SWATCH ACCESS!!!

2 megjegyzés:

shila írta...

Tényleg nagyon szép lett (élőben sokkal jobban látszik), nagy a különbség, de nagy kár, hogy pont az átváltoztatásról nem lesznek fotók :(

CRX írta...

elsiettem...